Kritika | kulturpunkt
Kulturoskop Kritika

Nedovršene bitke

Piše: Ivna Franić

Novi album Jenny Hval Apocalypse, girl karakterizira slojevitost, sloboda izraza te otpor maskulinom diskursu i manjkavostima neoliberalnog feminizma.

Kulturoskop Kritika

Ne suosjećajte tako romantično!

Piše: Igor Ružić

Ferčecove Radnice u gladovanju scenski su oživjele u sklopu međunarodnog projekta koji spaja nekoliko ratnih obljetnica propitujući suvremene frontove i ratove.

Kulturoskop Kritika

Skliski teren intermedijalnog

Piše: Nina Čalopek

Iduće izdanje Hybrid Sound Festivala organizatori bi trebali konkretnije fokusirati ili barem problematizirati prezentacijsko polje onoga što nazivaju hibridnim ili interdisciplinarnim.

Kulturoskop Kritika

Pukotine u monolitnoj slici

Piše: Bojan Krištofić

Prikupljanjem i digitalizacijom otpisanih knjiga povodom 20. godišnjice Oluje i umjetničkim akcijama u javnom prostoru, WHW ukazuje na brisanje kulture kao preduvjet prekrajanju povijesti.

Kulturoskop Kritika

Kontinuirana prljavost

Piše: Una Bauer

Matula, Vrvilo i Indoš u Fantomu Planinšak dekonstruiraju vlastite scenske persone, stvarajući svojevrsna čudovišna tijela, sastavljena od zvuka, teksta, lima i željeza.

Kulturoskop Kritika

Sinergija medija i subjekta

Piše: Iva Milaković

Promjenjiva stvarnost Lare Ušić pedantna je i intrigantnoj izložbi polaroid fotografija koja ujedno funkcionira i kao suptilna društvena kritika.

Kulturoskop Kritika

Kazališna slavlja očekivanog

Piše: Jana Dolečki

Ovogodišnji Festwochen bit će zapamćen po sadržajima koji su se dešavali na samom njegovom rubu kao alibi za raznorodnost vizije i društvenog dobačaja manifestacije.

Kulturoskop Kritika

Gusta mjesta raspršenosti

Piše: Una Bauer

Ovogodišnji Tjedan suvremenog plesa u međunarodnoj je selekciji varirao brojne teme i ostavljao prostora za različitu kombinatoriku u njihovom povezivanju, kao i upisivanju.

Kulturoskop Kritika

Projektno promišljanje i koncept proširene izložbe

Piše: Marija Borovičkić

Neovisno o pokojim konceptualnim propustima i nedostacima, izložba Baunet donosi dragocjenu građu koju svakako vrijedi vidjeti, aktualizirati i ponovno promišljati.

Kulturoskop Kritika

Prebiranje po uspomenama

Piše: Ivna Franić

Grubbs i Belfi tijekom koncerta s lakoćom pronalaze srednji teritorij između referencijalnosti i autentičnosti, stvarajući punokrvne oslonce koherentne i uvjerljive zvučne slike.

Kulturoskop Kritika

Potpuno pomaknuta komunikacija

Piše: Bojan Krištofić

Vizualni identitet WHW-a izvire iz dosljedno izraženog svjetonazora prisutnog u svemu što rade, ne komunicirajući s publikom s figom u džepu.

Kulturoskop Kritika

Sklad i profinjenost, šarm i rezerviranost

Piše: Nina Čalopek

Jedan od vrhunaca na festivalu Rendez-vous, jedina je opera Claudea Debussyja - Pelléas i Mélisande.