Kulturoskop Kritika

Život je bež

Piše: Mario Kikaš

Ovogodišnji Festival svjetskog kazališta otvorio je Jarryjev Kralj Ubu u režiji Declana Donnellana i izvedbi kazališne skupine Cheek by Jowl.

Kulturoskop Kritika

Mnogoslojno, nepredvidljivo, nekonvencionalno

Piše: Ivana Tomić Ferić

Dani nove glazbe Split ponudili su široku paletu uzbudljivih ostvaraja nastalih prelaženjem ili svjesnim zanemarivanjem postojećih granica stila i medija.

Kulturoskop Kritika

Gledatelj nije ubojica

Piše: Una Bauer

Predstavom Slučaj gledatelja, izvedenom u sklopu Ganz novog festivala, Maria Jerez željela je kroz konvencije detektivske fikcije "ispitati poziciju gledatelja".

Kulturoskop Kritika

Odsutna prisutnost

Piše: Bojan Krištofić

[BLOK]­-ova urbana tura namijenjena je primarno samim Zagrepčanima kako bi se o svome gradu educirali na način koji im pruža mogućnost aktivne participacije u životu javnog prostora.

Kulturoskop Kritika

Estetika rubnosti u središtu grada

Piše: Ivana Đerđ - Dunđerović

Koncepcija 14. Performance Art Festivala Leile Topić vrlo je promišljeno aktualna i u umjetničkom i u društvenom smislu.

Kulturoskop Kritika

O izvornoj umjetnosti i drugim mitskim zvijerima

Piše: Tihana Bertek

Unatoč kontroverznom konceptu i pokušaju upisivanja mističnih značenja kroz lik Miroslava Krleže, 32. Salon donosi neprovokativnu i prosječnu poliglosiju umjetničkih praksi.

Kulturoskop Kritika

Konstruiranje rata (i) sjećanja

Piše: Igor Ružić

Kroesingerovo i Durino Bojno polje sjećanja intrigantan je spoj objektivnosti i subjektivnosti, teksta historiografije i teksta teatra.

Kulturoskop Kritika

Nepoznata zemlja zvana Prošlost

Piše: Sophie Diesselhorst

Predstava Bojno polje sjećanja 1914./2014. Hans-Wernera Kroesingera izvedena je sredinom lipnja u kazalištu Hebbel am Ufer u Berlinu.

Kulturoskop Kritika

Srednji, poetski put

Piše: Igor Ružić

Aleksandra Zec Olivera Frljića ipak je predstava koja je od svoje teme dobila puno više nego što joj je dala.

Kulturoskop Kritika

Virtuosity and beyond

Piše: Antonija Letinić

Cirkuska je umjetnost također "otvoren koncept" iz kojeg će uvijek izrastati nove forme, novi pokreti i novi uvjeti.

Kulturoskop Kritika

Čas istorije

Piše: Tamara Baračkov

1914-2014 Bojno polje sećanja ostaje na nivou skice, ili bolje rečno kolaža različitih informacija o Prvom svetskom ratu, nalik lekciji iz istorije, bez ambicije da se prodre ispod površine.

Kulturoskop Kritika

Bili smo tako dobar izum

Piše: Vana Gović

Projekt Recorded memories problematizira "sjećanje" u kontekstu suvremenih vizualnih umjetnosti jugoistočne Europe.