Kulturoskop Kritika

Podzemlje budućnosti

Piše: Bojan Krištofić

Bijenale industrijske umjetnosti suštinski je poziv na akciju, i to ne samo umjetnicima, već prvenstveno posjetiteljima koje bi teme industrijskog nasljeđa mogle inspirirati.

Kulturoskop Kritika

Tankoćutni grafički nonet

Piše: Ivana Đerđ - Dunđerović

Nakon višegodišnjeg rada na propitkivanju femine geste i uloge u društvu, Ines Matijević Cakić vrlo intimno i otvoreno raspisuje temu koja se danas često mistificira i kojom se manipulira

Kulturoskop Kritika

Pluralnost tekstura i varijanti

Piše: Nina Čalopek

Jedan od najzanimljivijih aspekata Kreidlera je njegov postav sastavljen od analognih instrumenata s elementima klasičnog rock postava koji se stapaju s elektronikom.

Kulturoskop Kritika

Teatralika antifašizma

Piše: Mario Kikaš

Najbolja izvedba Festivala svjetskog kazališta, Ganeš protiv Trećeg Reicha australskog kazališta Back to Back, održala se na periferiji grada i njegova kazališnog života.

Kulturoskop Kritika

Arhivska groznica: Novi pristupi starim fotografijama

Piše: Tihana Bertek

Arhivi, preraspodjele i premjeravanja predstavljaju vrijednu suradnju dviju sredina i razrađenu kustosku viziju s promišljenim pristupom suvremenim trendovima u fotografiji.

Kulturoskop Kritika

Život je bež

Piše: Mario Kikaš

Ovogodišnji Festival svjetskog kazališta otvorio je Jarryjev Kralj Ubu u režiji Declana Donnellana i izvedbi kazališne skupine Cheek by Jowl.

Kulturoskop Kritika

Nepredvidljivo i nekonvencionalno

Piše: Ivana Tomić Ferić

Dani nove glazbe Split ponudili su široku paletu uzbudljivih ostvaraja nastalih prelaženjem ili svjesnim zanemarivanjem postojećih granica stila i medija.

Kulturoskop Kritika

Gledatelj nije ubojica

Piše: Una Bauer

Predstavom Slučaj gledatelja, izvedenom u sklopu Ganz novog festivala, Maria Jerez željela je kroz konvencije detektivske fikcije "ispitati poziciju gledatelja".

Kulturoskop Kritika

Odsutna prisutnost

Piše: Bojan Krištofić

[BLOK]­-ova urbana tura namijenjena je primarno samim Zagrepčanima kako bi se o svome gradu educirali na način koji im pruža mogućnost aktivne participacije u životu javnog prostora.

Kulturoskop Kritika

Estetika rubnosti u središtu grada

Piše: Ivana Đerđ - Dunđerović

Koncepcija 14. Performance Art Festivala Leile Topić vrlo je promišljeno aktualna i u umjetničkom i u društvenom smislu.

Kulturoskop Kritika

O izvornoj umjetnosti i drugim mitskim zvijerima

Piše: Tihana Bertek

Unatoč kontroverznom konceptu i pokušaju upisivanja mističnih značenja kroz lik Miroslava Krleže, 32. Salon donosi neprovokativnu i prosječnu poliglosiju umjetničkih praksi.

Kulturoskop Kritika

Konstruiranje rata (i) sjećanja

Piše: Igor Ružić

Kroesingerovo i Durino Bojno polje sjećanja intrigantan je spoj objektivnosti i subjektivnosti, teksta historiografije i teksta teatra.