Kulturoskop Kritika

O izvornoj umjetnosti i drugim mitskim zvijerima

Piše: Tihana Bertek

Unatoč kontroverznom konceptu i pokušaju upisivanja mističnih značenja kroz lik Miroslava Krleže, 32. Salon donosi neprovokativnu i prosječnu poliglosiju umjetničkih praksi.

Kulturoskop Kritika

Konstruiranje rata (i) sjećanja

Piše: Igor Ružić

Kroesingerovo i Durino Bojno polje sjećanja intrigantan je spoj objektivnosti i subjektivnosti, teksta historiografije i teksta teatra.

Kulturoskop Kritika

Nepoznata zemlja zvana Prošlost

Piše: Sophie Diesselhorst

Predstava Bojno polje sjećanja 1914./2014. Hans-Wernera Kroesingera izvedena je sredinom lipnja u kazalištu Hebbel am Ufer u Berlinu.

Kulturoskop Kritika

Srednji, poetski put

Piše: Igor Ružić

Aleksandra Zec Olivera Frljića ipak je predstava koja je od svoje teme dobila puno više nego što joj je dala.

Kulturoskop Kritika

Virtuosity and beyond

Piše: Antonija Letinić

Cirkuska je umjetnost također "otvoren koncept" iz kojeg će uvijek izrastati nove forme, novi pokreti i novi uvjeti.

Kulturoskop Kritika

Čas istorije

Piše: Tamara Baračkov

1914-2014 Bojno polje sećanja ostaje na nivou skice, ili bolje rečno kolaža različitih informacija o Prvom svetskom ratu, nalik lekciji iz istorije, bez ambicije da se prodre ispod površine.

Kulturoskop Kritika

Bili smo tako dobar izum

Piše: Vana Gović

Projekt Recorded memories problematizira "sjećanje" u kontekstu suvremenih vizualnih umjetnosti jugoistočne Europe.

Kulturoskop Kritika

Nepoznati gradovi

Piše: Bojan Krištofić

Razmišljanja potaknuta izložbom Igora Kuduza Deset od devet (10 od 9) u zagrebačkom MSU-u, o pojmu "otuđenog grada" i mikro-migracijama u urbanom prostoru.

Kulturoskop Kritika

Zavodljivi svijet

Piše: Andrew Haydon

Trojanski kolektiv hamburške grupe Ligna, izveden sklopu UrbanFestivala, tekstualno je efektan i inteligentan, a vizualno neobično moćan.

Kulturoskop Kritika

Radio-gerila u shopping-centru

Piše: Mario Kikaš

Trojanski kolektiv grupe LIGNA pametno je odrađen projekt koji je jednaku pozornost pružio kontekstu vlastite intervencije, izvođačkom kolektivu i medijskom kompleksu.

Kulturoskop Kritika

Novi modusi drame

Piše: Una Bauer

Dodatak histerije, ubrzanja… bavi se pitanjima kako organizirati afektivne tokove i afektivni univerzum recepcijske situacije predstave.

Kulturoskop Kritika

Razbijanje hipnotičkog stanja

Piše: Tamara Baračkov

Na festivalu posvećenom savremenom plesu, Kondenz, imali smo prilike da pogledamo novu predstavu hrvatske plesne trupe BADco.