Babushke nagrađene u Kini | kulturpunkt

Vijesti Arhitektura i urbanizam

<

Babushke nagrađene u Kini

Na natječaju za dizajn logotipa Hiiibrand 2010. kineskog časopisa New Graphic, kreativni time Babuskhe osvojio je nagradu za postignuće za dizajn pakovine vina.

Od 4236 pristiglih prijava iz cijelog svijet, u finale međunarodnog natječaja za dizajn logotipa Hiiibrand 2010. odabrana su 164 rada. Pobjednike ovog natječaja u organizaciji kineskog časopisa New Graphic odabrao je međunarodni stručni žiri u sastavu Wally Olins (Velika Britanija), Joe Duffy (SAD), Boris Ljubičić (Hrvatska), Min Wang (Kina) i Tommy Li (Hong Kong). Prema odluci žirija, nagada za postignuće pripala je dizajnu logotipa pakovine vina, autorskom radu mladih hrvatskih grafičkih dizajnerica iz kreativnog tima Babushke koji čine Tina Bauer, Marija Juza i Gordana Pavlek. Ovaj nagrađeni rad bit će objavljen u časopisu New Graphic.

Znak je riješen ilustracijom "trake" koja prati, te djelomično definira formu vinske boce. Rješenje sugerira otvorenost prema novim rješenjima, novim konturama, kako boce tako i same etikete. Definiran je i sustav boja, koji čini vizualnu distinkciju između pojedinih sorti vina te se takav kodni sustav može aplicirati na popratne materijale.

Babushke su članice i stalne suradnice udruga UBU (udruga bivših učenka ŠPUD-a) i Sintoment (udruga za multimedijalnu umjetnost  i afirmaciju kulture), te Neformalnog saveza Organizam.

 

Izvor: Sintoment


Objavio/la antonija [at] kulturpunkt.hr 04.05.2011