Dirljiv prikaz života | kulturpunkt

Najave Projekcije

<

Dirljiv prikaz života

Glazbeni dokumentarni film Obiteljska stvar uvod je u Tjedan dokumentaraca Mediteran Film Festivala.

14.01.2016 - 24.01.2016 , Zagreb - Dokukino KIC

Divlje godine, 2013.

Nakon uspješne dokumentarne godine, Dokukino KIC u novu 2016. ulazi s četiri premijerna naslova prikazana na Mediteran Film Festivalu s kojima u suradnji donosi cijeli tjedan najboljih MFF doksa.  Od 21. do 24. siječnja ćete tako moći uživati u filmu Jedno od troje (S. Ben Ari, Izrael, 2014.), priči o obitelji koja je pomaknula granice roditeljstva i mnoge natjerala da propitaju uloge koje nam dodjeljuje tradicionalno društvo. Film je prošle godine na Medteran Film Festivalu osvojio Grand Prix nagradu, a prije same projekcije moći ćete pogledati i kratki dokumentarac Daphne ili dražesna biljka (S. Laudenbach, S. Derosne, Francuska, 2014.). Petnaestminutni film nagrađen brojnim priznanjima koji kombinirajući animaciju i neprekidno snimanje oslikava portret nečasne i osjetljive žene, njezinog tijela i duše.

Kao uvod u Tjedan dokumentaraca Mediteran Film Festivala, u četvrtak, 14. siječnja u Dokukinu KIC prikazuje se glazbeni dokumentarac Obiteljska stvar (A. Aristomenopoulou, Grčka, 2015.) Riječ je o izuzetno dinamičnoj obiteljskoj priči čijim je članovima glazba u krvi, a note zapisane u genima.  Tri generacije čuvaju i prenose živu tradiciju kretske glazbe, neprekidno nastupajući diljem svijeta. Od legendarnog Antonisa Xylourisa, poznatoga kao Psarantonis, preko njegova sina do troje unučadi.

U programu se nalazi i film Divlje godine (V. Durall, Španjolska, Etiopija, 2013.), dirljiv prikaz života trojice siromašnih dječaka koji ulicu Adis Abebe, glavnog grada Etiopije nazivaju svojim domom i koji zajedničkim odrastenjam jedni drugima postaju obitelj.

Cijena ulaznice je 22 kune, a termine projekcija potražite ovdje.

Objavio/la martina [at] kulturpunkt.hr 12.01.2016