Kako izgraditi medijsku strategiju | kulturpunkt

Najave Radionica

<

Kako izgraditi medijsku strategiju

BRID poziva na radionicu o medijskoj strategiji na primjerima studentskog pokreta, Petrokemije i Glasa Istre.

11.09.2013 , Zagreb - Radnički dom
  • A
  • +
  • -

Radionica će biti održana u srijedu, 11. rujna, u 18 sati u Radničkom domu u Zagrebu (Trg kralja Petra Krešimira IV. 2, dvorana na 5. katu).

U prvom dijelu radionice izlagači će analizirati položaj radnika u medijskom sektoru, detektirati uzroke slabe sindikalne organiziranosti novinara, analizirati odnos medija spram sindikalnih i radničkih borbi te kroz konkretne primjere raspraviti važnost planiranja medijske strategije za uspjeh radničke borbe. U drugom dijelu radionice uslijedit će diskusija.

Uvodna izlaganja održat će Ana Benačić (Danas.hr), Stipe Ćurković (Le Monde diplomatique Hrvatska), Maša Jerin (Sindikat novinara u Glasu Istre) i Željko Klaus (EKN Petrokemija).

Radionica Kako izgraditi medijsku strategiju dio je ciklusa posvećenog organizacijskom, pravnom, ekonomskom i medijskom aspektu radničkih borbi na temelju konkretnih situacija iz prakse, koji BRID organizira u suradnji s fondacijom Rosa Luxemburg Stiftung - Southeast Europe. 

Sljedeća radionica bit će održana 9. listopada, a bavit će se restrukturiranjem poduzeća na primjerima Konfekcije Novska i Jedinstva Novog.

Objavio/la matija [at] kulturpunkt.hr 06.09.2013