Kulturpunktova radionica blic-kritike | kulturpunkt

<

Kulturpunktova radionica blic-kritike

U suradnji s festivalom DANKA, Kulturpunkt organizira radionicu namijenjenu studentima/cama zagrebačke Akademije dramske umjetnosti.

ROK: 05.10.2021
  • +
  • -

U sklopu ovogodišnjeg maratonskog kazališnog festivala DANKA otvaramo prostor za dinamičnu vježbu kritičke refleksije koja će pratiti izvedbene radove u nastajanju. Radionicu blic-kritike na Akademiji dramske umjetnosti organizira udruga Kurziv, nakladnik portala Kulturpunkt.hr, a vodit će ju kritičarka Ana Fazekaš.

Uvodni će segment radionice otvoriti diskusiju o mjestu kritike u umjetničkoj komunikaciji, osnovnim elementima kritičkog teksta, novim kritičkim praksama koje se razvijaju unutar suvremenog medijskog pejzaža i potencijalima kreativnog pristupa kritici kao žanru na sjecištu novinarstva, teorije i umjetnosti. Kao potencijalna osovina promišljanja o procesualnim djelima koja će 8. i 9. listopada nastajati na festivalu DANKA, bit će predstavljena metoda davanja feedbacka umjetničkom procesu razvijena na DAS Akademiji, afirmativni interaktivni strukturirani niz vježbi koje na otvoren i kreativan način pristupaju interdisciplinarnim hibridnim ili eksperimentalnim izvedbenim praksama. Prateći kroz dan različite faze nastajanja izvedbenih radova, polaznice će oblikovati kraće kritičke fragmente u kombinaciji samostalnog rada i aktivne razmjene iskustava, afektivnih doživljaja i analitičkih refleksija unutar grupe. Cilj je radionice olabaviti rigidne predodžbe o konvencionalnoj kritici, ponuditi polaznicama okvir za konstruktivni i produktivni feedback, te stvoriti tekstualni odraz/trag izvedbi u nastajanju i nestajanju.

Radionica je namijenjena svim studentima/cama ADU koje zanima iskušati svoje vještine gledanja, analize i pisanja u novom formatu. Prijave, s nekoliko rečenica o sebi i svojoj motivaciji te brojem mobitela i godinom i smjerom studija, možete slati na prijave.kurziv@gmail.com s naznakom "Radionica blic-kritike", najkasnije do 5. listopada

Ana Fazekaš (Zagreb, 1990.) kritičarka je, urednica i esejistica na područjima izvedbenih umjetnosti, književnosti i pop kulture. Diplomirala je komparativnu književnost i rusistiku na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, gdje nastavlja poslijediplomski studij s fokusom na rodne teorije i psihoanalizu. Piše redovno za Kulturpunkt.hr, časopise Kazalište i Kretanja, Kritiku HDP, Booksu i ELLE magazin.

Objavio/la hana [at] kulturpunkt.hr 29.09.2021