O socijalnoj uključivosti i isključivosti | kulturpunkt

Vijesti Znanost i obrazovanje

<

O socijalnoj uključivosti i isključivosti

Objavljeno je novo izvješće Instituta za razvoj obrazovanja o socijalnom profilu studenata i uvjetima studiranja u Hrvatskoj.

  • A
  • +
  • -

Institut za razvoj obrazovanja objavio je izvješće pod nazivom Socijalna uključivost visokog obrazovanja u Hrvatskoj: analiza stanja. Izvješće analizira nejednakosti u pristupu visokom obrazovanju u Hrvatskoj i razlike u profilu studentskog tijela među različitim visokim učilištima te utvrđuje koje skupine studenata imaju veće financijsko i radno opterećenje, te koje češće odustaju od studija. 

Nakon objave izvješća Socijalna i ekonomska slika studentskog života u Hrvatskoj: nacionalno izvješće istraživanja Eurostudent 2011. godine, cilj novog izvješća je pružati detaljniju analizu podataka istraživanja Eurostudent, i to prema pojedinim visokim učilištima i prema različitim skupinama potencijalno ranjivih studenta u hrvatskom sustavu visokog obrazovanja.

Nalazi novog izvješća trebaju biti temelj za identificiranje glavnih prepreka pristupu visokom obrazovanju i skupina koje trebaju posebnu potporu, kao i za definiranje najprikladnijih mjera za uklanjanje tih prepreka i poticanje veće socijalne uključivosti hrvatskog sustava visokog obrazovanja. Autori izvješća su Thomas Farnell (Institut za razvoj obrazovanja), Teo Matković (Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu), Karin Doolan (Sveučilište u Zadru) i Mirna Cvitan (Ipsos Puls). Izradu izvješća financiralo je Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta

Glavne zaključke izvješća kao i potpuno izvješće možete pronaći ovdje

Izvor: Institut za razvoj obrazovanja / Foto: velkr0

Objavio/la tomislav [at] kulturpunkt.hr 12.02.2014