Preispitivanje navika potrošačkog društva | kulturpunkt

Najave Izložba

<

Preispitivanje navika potrošačkog društva

Eksponati izložbe Amazing Moments motivski pripadaju imaginariju obalnog turizma i dokolice, a prezentacijske forme i materijali preuzeti su iz svijeta trgovine i marketinga.

09.02.2018 - 11.03.2018 , Osijek - Galerija Waldinger

Žižić/Kožul je umjetnički tandem koji čine Damir Žižić i Kristian Kožul. Rade na umjetničkom istraživanju i projektima od 2013. godine. U svim svojim projektima koriste se vizualnim rječnikom preuzetim iz područja komercijalnih aktivnosti, kritički preispitujući navike i pojave suvremenog potrošačkog društva te skrećući pozornost na sve agresivniju prisutnost marketinške ideologije i njezine estetike koja je nerijetko u neskladu s našom vlastitom društveno ekonomskom stvarnošću. Damir Žižić je rođen 1983. godine u Splitu, diplomirao je animirani film i nove medije na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu. Kristian Kožul je rođen 1975. u Münchenu, a diplomirao na Kunstakademie u Düsseldorfu (prof. Jannis Kounelis).

Eksponati od kojih je građen galerijski pejzaž motivski pripadaju imaginariju obalnog turizma i dokolice, dok su prezentacijske forme i materijali preuzeti iz svijeta trgovine i marketinških aktivnosti. Osim knauf ploča i metalnih konstrukcija - materijala kojima se koristi i arhitektura privremenih komercijalnih prostora (sajmovi, kongresi), prisutni su i vizualni elementi dobro poznati oglašivačkim tehnikama, od forme jumbo plakata do načina predstavljanja asortimana proizvoda uz njihovo pojedinačno izdvajanje ili grupiranje. Njihovi vizualni iskazi uključuju, međutim, ironičan odmak, čineći preuzetu estetiku u njezinoj primarnoj funkciji prodaje neučinkovitom pa tako postamenti posjeduju rupe u kojima su objekti polu skriveni polu izloženi, dok u lightboxovima svijetlo osvjetljava unutarnji prostor, a ne "oglašava" se kao obično prema vani.

Izložba Amazing Moments otvorena je u Galeriji Waldinger od 9.veljače do 11. ožujka.

Objavio/la martina [at] kulturpunkt.hr 15.02.2018