Prekopavanje privatnih i kolektivnih sjećanja | kulturpunkt

Vijesti Vizualne umjetnosti

<

Prekopavanje privatnih i kolektivnih sjećanja

Ana Bilankov u ljubljanskoj se Galeriji Photon predstavlja izložbom fotografija i video-radova Shadowing the Black Square.

Piše: Vatroslav Miloš

Ana Bilankov, Without Title (Berlin Teufelsberg), 2013.

Fotografski rad Ane Bilankov, specifično onaj njegov segment fokusiran na "geografiju sjećanja", nabijen je osobnim pričama i jedinstvenim, "migrantskim" pogledom na svijet. Ovim riječima ljubljanska Galerija Photon najavljuje izložbu Shadowing the Black Square ugledne hrvatske fotografkinje i multimedijalne umjetnice s berlinskom adresom koja se otvara 4. listopada.

"Potraga za novim prostorima i otkrivanje novih prostora - i fizičkih i psihičkih - u samom je središtu njenog rada, a umjetnica specifičan interes pokazuje prema 'interprostoru', kojega pokušava ispuniti istraživanjem i prekopavanjem privatnih i kolektivnih sjećanja.  Ono što je zajedničko svim izloženim radovima, nastalima u raznim periodima umjetničina 'izmještenja', jest problematika kolektivne amnezije", ističe se.

Na izložbi Shadowing the Black Square bit će prikazani i njeni fotografski i njeni video radovi: War and Revolution, Revolutionary Reality Show, Shadowing the Black Square: Moscow Fragments, 200 Roubles, Without Title (Berlin Teufelsberg).

Ana Bilankov u Zagrebu je završila studij povijesti umjetnosti i germanistike, a potom nastavila studirati fotografiju i medijsku umjetnost u Velikoj Britaniji i Njemačkoj gdje je, na berlinskom Universität der Künste, privela kraju poslijediplomski studij. Radi u poljima konceptualnog i eksperimentalnog videa, fotografije i instalacije, a do sada je svoj rada izlagala samostalno i grupno u nizu galerija i muzeja u Njemačkoj, Velikoj Britaniji, SAD-u i Rusiji. Živi i radi u Berlinu. 

Više o njenom radu potražite ovdje

Objavio/la vatroslav [at] kulturpunkt.hr 27.09.2016

VEZANE VIJESTI

Promašaji, nemogućnosti, diskontinuitet

Piše: Matija Mrakovčić
Izložba u poljskom Szczecinu propituje kako nomadski stil života i ekonomija dijeljenja utječu na prakse umjetnika iz Austrije, Hrvatske, Mađarske, Makedonije, Poljske i Slovenije.

Grad je preskup za kulturu

Piše: Martina Domladovac

Kako bi se spriječilo nestajanje kulturnih prostora u Londonu zbog previsokih cijena najma, planira se stvaranje posebnih kreativnih zona.

Mjesta istraživanja i suvremenosti

Piše: Vatroslav Miloš

Apoteka_Prostor za suvremenu umjetnost iz Vodnjana predstavlja svoj rad na manifestaciji viennacontemporary u Beču.