Razvijanja kulture prostora i arhitektonske kritike | kulturpunkt

<

Razvijanja kulture prostora i arhitektonske kritike

Tradicionalna manifestacija istarskog Društva arhitekata DAI-SAI, Dani arhitekture u Istri, ove je godine posvećena temi Regionalni uvjeti.

24.11.2016 - 23.12.2016 , Istra - Razne lokacije
  • +
  • -

Ovogodišnji Dani arhitekture u Istri, tradicionalna manifestacija istarskog Društva arhitekata DAI-SAI održavaju se od 24. studenog do 23. prosinca, a posvećeni su temi Regionalni uvjeti s namjerom ispitivanja mogućnosti razvijanja kulture prostora i arhitektonske kritike u lokalnim i regionalnim sredinama kao što je i istarska. Stoga je ključan događaj manifestacije dvodnevna međunarodna konferecnija u Povijesnom i pomorskom muzeju Istre u pulskom Kaštelu, 25. i 26. studenog gdje će razni gosti iz Novog Sada, Podgorice, Dubrovnika, Šibenika, Zagreba i Ljubljane predstaviti svoje regionalne uvjete i arhitektonsku produkciju unutar njih.

Izložbeni program Dana arhitekture nije nikad bio bogatiji te se ove godine u mjesec dana, uz već tradicionalnu godišnju izložbu članova i aktivnosti, DAI-SAI postavlja čak šest izložbi. Sigurno je najinteresantnija ona suvremene čileanske arhitekture koja istarskoj publici prvi put približava arhitektonsku kulturu te južnoameričke zemlje. Sama izložba već je bila predstavljena u Veneciji na ovogodišnjem Bijenalu arhitekture te prije mjesec dana i u Zagrebu. Publici se predstavlja i presjek radova s ovogodišnjeg međunarodnog Salona arhitekture u Novom Sadu, a izložba koja je osmišljena posebno za ovogodišnju manifestaciju dolazi iz Šibenika u produkciji sekcije mladih arhitekata Šibenika – Soba DAŠ. Na Danima arhitekture svoje će radove predstavljaju i Bojana Vujanović s Cresa, Luka Juras iz Zagreba, Marko Krojač iz Berlina i Mileta Mijatović iz Beograda.

Tijekom mjesec dana trajanja manifestacije izložbe se održavaju u Puli u MMC-u Luka, u Pazinu u Spomen domu, u Labinu u Gradskoj knjižnici te u Poreču u Pučkom otvorenom učilištu.