U vrtlogu stvarnosti | kulturpunkt

Vijesti Film

<

U vrtlogu stvarnosti

Film Da je kuća dobra i vuk bi je imao Hane Jušić proglašen je najboljim međunarodnim filmom Festivala kratkometražnog filma u Londonu.

Pripremio: Vatroslav Miloš

Da je kuća dobra i vuk bi je imao prati preosjetljivu djevojku koja ponekad ne može razlučiti stvarnost od neobičnih fantazija. Na rođendanskoj proslavi svoga muža prisiljena je provesti dan s njegovom obitelji koja je ne prihvaća, te pod njihovim okrutnim povećalom postupno gubi doticaj sa stvarnošću.

Film, za koji Hana Jušić potpisuje scenarij i režiju, nagrađen je u kategoriji u kojoj je bilo osam nominiranih uradaka, izvijestio je Hrvatski audiovizualni centar. Nastao je u produkciji Akademije dramskih umjetnosti i HRT-a, a premijerno je prikazan na festivalu u Rotterdamu. Kao nagrađeni naslov prikazat će se na ShortsTV-u, televizijskom kanalu posvećenom kratkometražnoj formi koji je dostupan milijunima kućanstava diljem SAD-a, Europe i Afrike.

U filmu glume Sanja Drakulić, koja je preuzela nagradu u Londonu, te Tibor Knežević, Marina Redžepović, Damir Poljičak, Blanka Bart-Hajoš i Mijo Pavelko. Direktorica fotografije i scenografkinja je Jana Plećaš, montažu potpisuje Jan Klemsche, zvuk Borna Buljević i Martin Semenčić, a kostimografiju Katarina Pilić.

U natjecateljski program eksperimentalnih filmova londonskog festivala bio je uvršten i film When nothing never happens samostalne autorice Leone Kadijević. Londonski filmski festival održao se od 8. do 17. siječnja, ove godine trinaesti put. Riječ je o manifestaciji prepoznatoj kao mjestu premijernih projekcija za nezavisne filmove i mlade kreativne talente, prenosi Hina.

Objavio/la vatroslav [at] kulturpunkt.hr 19.01.2016

VEZANE VIJESTI

Okupljanje filmofilske zajednice

Razgovarao: Vatroslav Miloš

Kino emancipacije novi je filmski program kojemu je želja, na što upućuje i sam naziv, emancipirati mišljenje o narativnom filmu od razmišljanja o filmskoj naraciji.

Otkrivanje rodnog identiteta

Piše: Martina Domladovac

Film Dankinja u centar pažnje javnosti stavlja prava transrodnih osoba te pitanja rodne dualnosti i podzastupljenosti trans glumica i glumaca u filmskoj industriji.

Prazna mjesta sustava

Piše: Iva Rosandić
Zbog nespremnosti sustava da osigura efikasnu provedbu, medijska kultura u hrvatskim okvirima i dalje zauzima marginalan segment obrazovnog procesa.