(Un)Learning Together (2012) | kulturpunkt

(Un)Learning Together - Discourses, Moments and Conflicts that Make World Bigger Than the World of Art

ur. Maria Hussakowska, Antonija Letinić, Saša Nabergoj, Nora Sternfeld, Luiza Ziaja, Simona Žvanut, izdavači: Kurziv - Platforma za pitanja kulture, medija i društva, SCCA- Ljubljana, Schnittpunkt Verein für Ausstellungstheorie und – praxis, Jagiellonsko sveučilište, Krakov, Ljubljana, Beč, Zagreb, 2012.

 

(Un)Learning Together - Discourses, Moments and Conflicts that Make World Bigger Than the World of Art strukovna je čitanka koja okuplja sadržaje nastale kroz projekt World of Art. Models of Training and Collaboration in Contemporary Arts. Projekt, pokrenut na inicijativu SCCA - Ljubljana (Slovenija), uz nositelja projekta provodile su organizacije Schnittpunkt Verein für Ausstellungstheorie und – praxis (Austrija), Kurziv - Platforma za pitanja kulture, medija i društva (Hrvatska) te Jagiellonsko sveučilište iz Krakova (Poljaska).  

Projekt se bavio istraživanje praksi neformalnog i formalnog obrazovanja u područjima kustoskih studija, muzejskih studija, kritičkih istraživanja umjetničkih praksi te prezentacije suvremene umjetnosti, a zaključen je publikacijom - čitankom (Un)Learning Together - Discourses, Moments and Conflicts that Make World Bigger Than the World of Art. Čitanka je podijeljena u dvije osnovne cjeline prema kojima je vizualno i strukturirana. Tako je lijeva strana naslovljena Thinking about Curatorial Agency: Theories for a curatorial practice i donosi teorijske tekstove i promišljanja o razvoju i ulozi kustoskih praksi kao i razgovore s praktičarima u polju suvremene vizualne umjetnosti i kustosima. Desna strana publikacije, naslovljena How to learn from gaps and jump between the lines: Chronology of the project okuplja iskustva, materijale te izbor radova polaznika edukacijskih programa nastale kroz projekt. Publikaciju zaključuje poglavlje P&S - People and Spaces u kojem su predstavljene organizacije uključene u projekt i nositelji pojedinih edukacijskih programa.

Publikacija je višejezična i objavljena u elektroničkom obliku. Tako su teorijski materijali mahom na engleskom jeziku, dok su iskustva prikupljena tijekom projekta na jezicima kojima su polaznici bilježili svoja opažanja.