Riječko nezavisno kinoprikazivaštvo u pandemijskoj se godini (iz)borilo za opstanak programa u fizičkom prostoru, s uvjerenjem da kultura ima ključnu ulogu u obnavljanju društvenog života.
Osmi Maraton kratkometražnih filmova podsjetio je na bogatu i kvalitetnu produkciju, ali i na važnost jačanja programa zahvaljujući kojima kratki filmovi dobivaju sve ravnopravniji tretman.
Preživljavanje pandemijske izolacije sasvim sigurno u velikoj mjeri dugujemo televizijskim serijama, a koje su nam u tome najuspješnije pomogle doznajte na našoj ovogodišnjoj top-listi.
Sretan Božić, Yiwu prikazuje grad koji ne slavi Božić, no u svojim tvornicama proizvodi osjećaj Božića, u obliku kičastih i većinom nepotrebnih proizvoda, za većinu svijeta.
Plesni filmovi prikazani u sklopu Improspekcija otvaraju pitanje pristupa radu stvaranom kao zamjena, alternativa ili ad hoc eksperiment u pandemijskim okolnostima.
S redateljem Ivanom Ramljakom razgovaramo o njegovoj spontanoj filmskoj razvojnoj putanji, očekivanjima od sebe i publike te o mogućnostima filma i zagrebačke nezavisne scene.
Serija The Crown britanskoj kraljevskoj obitelji nastoji pristupiti neutralno, prikazujući i vladarsku umješnost Elizabete II. i kapricioznu privilegiranost Windsorovih.
Nakon dobrog otvaranja, serija Raised by Wolves zbog pretjerivanja s elementom misterije ubrzo odlazi u smjeru u kojem se čini da će završiti kao TV-saobraćajka.
S autorima filma Odvjetnica Rachel Leah Jones i Philippeom Bellaïcheom razgovarali smo o njihovim redateljskim postupcima i dokumentaristici u izraelskom kontekstu.