Koreografija utopije, pokret br. 2 Sonje Pregrad, Andre Giunija i Tina Dožića otvara prostor za slobodnu kontemplaciju, osjećaj samoće i zajedništva, punine i praznine.
U simpatično-distopičnom tonu Lolipop parodira jednoznačna tumačenja seksualnosti i kritizira paradoks liberalizacije seksa koja i dalje ostavlja brojna neriješena pitanja.
Narativan i utemeljen u znanstvenoj fantastici, prvijenac eksperimentalne grupe Sonvoyce On Source Readouts suvremeno je, relevantno i po mnogočemu jedinstveno izdanje.
Realiziran u formi turističkog vodstva, Usmeni spomenik dijelom je nedomišljen, ali i vrlo plodan projekt koji reaktivira povijest lokacija bitnih za LGBT populaciju Zagreba.
Iako je koncert Lotic potvrdio da još ima nade za dekonstrukcijske prakse u elektroničkoj glazbi, ukazao je i na još uvijek nedovoljan interes publike za hibridne forme glazbenih nastupa.
Predstava Iskop kolektiva BADco. istražuje odnos između planiranja budućnosti i izdajničke ranjivosti života, sanjarskih projekata i konačnosti našeg vlastitog trajanja.
Najintrigantniji dio ovogodišnje Barutane eksperimentalna je izvedba Što je zvuk? Luane Lojić koja polazi od svakodnevne situacije pretraživanja internetskih izvora.
Performans The Place, It Has a Name i izložba Studija slučaja Crvene i Plave nastali su propitivanjem odnosa javnog prostora u korelaciji s individualnim slobodama.
Ovogodišnjim se izdanjem Sine Linea potvrdila kao nužna, ali i nedovoljna platforma koja bi većom učestalošću mogla popuniti novonastale rupe na suvremenoglazbenoj sceni.
Međunarodna izložba Moja umjetnost je moja stvarnost nastoji tematizirati sustave društvene opresije koji uvjetuju položaj Roma i suvremene romske kulture.
Baveći se pogubnim posljedicama rastakanja socijalizma u Poljskoj kroz priču o gradu Gdanjsku, izložba Perspektive sjevera itekako govori i o našoj pesimističnoj stvarnosti.
Stvaranjem nove vizije Francuskog paviljona izložba Hušman/Huzjan/Tadić odgovara na izvjesno pražnjenje tog prostora od sadržaja pod novim vodstvom Kulture SC-a.